Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Mayıs '08

 
Kategori
Aile
 

Babam'a

Baba, bak görebiliyor musun küçük kızını?

Ne kadarda büyümüş dimi....

Peki, hisssedebiliyor musun içindeki nefreti, aşıladığın nefreti,

sensiz geçen hergünümde yeniden alevlendirdiğim...

Bunu insanlara nasıl kusturduğumuda görebiliyor musun?


Neden böyle oldu, baba?

Neden, baba-kız olarak kalamadık?

Sen aramıza başka bir kadın soktun.

Onu benden daha çok sevdin.

Kıskanıyorum o kadını .....

İkimizi ayırdı o.

Oysa sen hep demezmiydin baba, '' küçük kızım, seni benden kimse alamaz'' diye.

Ama o, seni benden aldı işte baba!

Bu hiçde zor olmadı, o zamanlar söylediğin gibi....

Biliyor musun, sanki benim babam öldü?

Evet, gerçekten böyle düşünüyorum.

Şimdi sen bana çok yabancı geliyorsun.

Düşünüyorumda bunca yıl başka birine mi, bi yabancıya mı baba dedim.

Ama biliyor musun, o yabancıyı çok sevmiştim.

Keşke öyle kalsaydı baba,

keşke, senden nefret etmeseydim.


Şimdi, gözlerine baktığımda çok korkuyorum.

Sen beni hiç dövmedin ama gözlerine baktığımda, çok korkuyorum.

Oysa ben, seni çok sevmiştim baba.

Eskiyi özlüyorum..

Zaman zaman, belki inanmıycaksın ama gözlerim doluyor.

Yolda bi baba-kız gördüğümde; çok üzülüyorum, içim acıyor.

Seni özlediğimi hissediyorum.

Sende böyle oluyor musun acaba, beni o kadından daha çok düşünüyor musun?

''HAYIR!'', dimi baba?

Beni, sen artık sevmiyorsun.

Keske hep senin küçük kızın olarak kalsaydım.

Keşke hiç büyümeseydim,

o saf, temiz kız olarak,

senin sevdigin kızın, benim seni sevdigim gibi kalsaydım. .

Bu yüzden zaman çok isyan ediyorum.

Ama elimde değil ki, durduramıyorum onu.

BÜYÜDÜM İŞTE!

Artık herseyi görmeyi öğrendim,

babam olmadığını öğrendim,

acı olan herseyi öğrendim...

Baba, senden nefret ediyorum...

Seni artık sevmiyorum....

Neden diyorum bazen;

Neden, senin kızın oldum?

Neden, hersey böyle oldu?

Sen, soruyor musun peki kendine;

''Kızım neden benden nefret ediyor?'' diye.

Düşünüyor musun bunları...

Fazla düşünme, baba

Boşuna yorma kendini,

Anlayamazsın çünkü beni...

Sen o eski adam değilsin ki, unuttun mu?

Neden senden nefret ediyorum biliyor musun?

ÇÜNKÜ ARTIK BÜYÜDÜM.

10 / 03 / 2002

 
Toplam blog
: 27
: 1985
Kayıt tarihi
: 27.05.08
 
 

02/09/1985 Ankara doğumluyum, halen de Ankara'da yaşamaktayım. 6 yaşında piyano eğitimi almaya ba..