Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Eylül '08

 
Kategori
Felsefe
 

Babam artık yok

Merhaba,

Dün benim için çok önemli bir günün sene-i devriyesiydi...

Bundan yirmiüç yıl önce babam vefat etti. Benim için her türlü fedakarlığı yaptı. Bir çocuğun isteyipte bulamadığı cinsten, örnek alınacak adam gibi adamdı...Muzip, saygılı, işinde çok başarılı çok çalışkan ve evine çok bağlı ve en önemlisi çok dürüst....

Ben üniversitede okurken her hafta sonu eve giderdim. O ise hasta olmasına rağmen akşam yemeğinde beni bekler, çocuk bizim için geliyor diye savunma yapardı. Cuma akşamları saat on, onbir gibi eve varabilirdim. Şimdi düşünüyorum da iyiki bol bol gidip onu görmüşüm. Artık yok. Tam yirmi küsür yıldır hem de....


Bu gün holding sahibi olan bir çok kişi bazı hukuki bankacılık işlemlerini on onbeş gün geciktirmesi için aşırı büyük rüşvetler teklif etmelerine rağmen onları kırmadan doğru olanı yapar, bu benim işim derdi. Gün oldu, daha sonra o kişilerin firmalarının hukuk müşaviri oldu....Yani dürüstlük....Bu gün insanlar için çok dürüsttür diyoruz. Maalesef bu hepimizde olması gereken bir meziyet halbuki. Son otuz kırk yılda değer yargılarımız çok değişti ve durum ortada....

Bu gün kabristandaki en bakımlı mezar...Onu hatırlamaktan dua okumaktan başka bir şey elimden gelmiyor....
Yaşarken büyüklerinizin değerini bilin demek çok basmakalıp gelebilir size ama çok doğru....

Selamlar

gökalpini

 
Toplam blog
: 41
: 1131
Kayıt tarihi
: 24.08.08
 
 

Makina mühendisiyim ve 1988 yılından beri İ.M.K.B.de bazen pofesyonel bazen amatör olarak igileniyor..