Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Haziran '08

 
Kategori
Babalar Günü
 

Babam babalar günün kutlu olsun

Babam babalar günün kutlu olsun
 

Yaşamda olmamın sebebinin birdiğeri babam

Başımızın tacı

Evimizin direği babam

Zaman zaman kızarsan da

Sana çaktırmam ama bilirim

Her şey benim iyiliği için, her şey bizim iyililiğimiz için

Haklısındır bilirim ama cahillik işte affet babam

Hep derim babam ne yapıyorsa benim bizim iyiliğimiz için yapıyor diye

Sen bana hep gül, hep kız, bağır çağır ama nefesini üstümüzden eksik etme babam

Bizi yokluğunu yaşatma

Babam babalar günün kutlu olsun

Daha nice babalar günün de inşallah ellerin öpülsün.

Canım babam yüreği yufka kalbi temiz babam

Şair rühlu babam

Hatırlamam mi bana yazdığın şiiri hatta yaptığın besteyi

Kara düzen çaldığın sazı unuttum mu sanıyorsun

“saçları lüle lüle Allahım gelmesin göze”

sana layık bir evlat olabildiysem ne mutlu bana baba.

Yazdığın şiire layık bir evlat olabildiysem ne mutlu bana

Canım babam babalar günün kutlu olsun

( TÜM BABALARIN BABALAR GÜNÜ KUTLU OLSUN )

 
Toplam blog
: 74
: 709
Kayıt tarihi
: 17.03.08
 
 

1984 Ankara doğumluyum aslen Sivaslıyım. Medikal, tekstil dallarında çalıştım şimdi ise asistanlı..