Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Ocak '16

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Babam nasıl öldü?

Babam nasıl öldü?
 

www.aliozdemir.net


Babamda şiddetli baş ağrıları başladı. B… Devlet Hastanesine götürdük. Yatarak tedavi yapalım dediler. Her şeyi bildiğini sanan hekimler sinüzit teşhisi koydular.

15 gün ilaçlarla işlemler yaptılar. Sonra iyileştiniz diyerek eve yolladılar.

Evde ağrılar devam etti. Özel muayenehanesi bulunan bir beyin hekimine gittik.

Beyin kanaması tanısı koydular.

Hemen Ankara İbn-i Sina Hastanesine gittik. Burada tedavi başladı. Hastanın bünyesini güçlendirmeye çalıştılar.

Aradan 2 ay geçti. Bünye kendini toparlayamadı…

Hastabakıcılar sabahları yazılan reçeteyi elimden alıyorlardı. “İlaçları biz alırız. Siz yorulmayın” diyorlardı. Sonradan öğrendim ki bunlar eczanelerden yüzde 10 komisyon alıyorlarmış…

Bir tanesine sistemi sordum. Bu sayede 3 katlı apartman sahibi olduğunu itiraf etti… Ne diyeceğimi bilemedim.

Babam beyin damarı ameliyatı olamadan vefat etti. Beyin damarına takılması için aldığımız pahalı medikal cihazı satan firmaya geri götürdük. “Geri alamayız” dediler. Ben de ünlü gazeteci Emin Ç….’ye ulaştım. Onun sayesinde paramızı geri aldık.

Babama sinüzit teşhisi koyan hekimleri Allah’a havale ettik.

Not: İsteyen herkese bir kitabımı hediye ediyorum. (Kargo bedelini ödemeyi kabul edenlere.)

Ali Özdemir

Web: www.aliozdemir.net

Tlf.: 0505 220 83 85

E-posta: erdemyayinevi@yandex.com

 
Toplam blog
: 288
: 1733
Kayıt tarihi
: 24.04.11
 
 

Eğitimci - Yazar - Yayıncı. 1968'de doğdu. Marmara Üniversitesi, Teknik Eğitim Fakültesini bitird..