Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Şubat '11

 
Kategori
Şiir
 

Babam seni özledim

Babam seni özledim
 

Koskoca sensiz geçen 9 yıl 

Senin benden kopup gidişin sanki dokuz dakika önceydi baba. 

Geçip gittiğim her bir karış toprakta senin kokunu, senin nefesini, senin bana 

Kızdığın o bir tanecik sesini özledim baba 

Bu yalan dünyada, sahte gülen gözlerden, sahte arkanda olan insanlardan uzak 

Her baktığında bedenimi tir, tir titreten, bir güneş gibi yüreğimi ısıtan 

Bakışlarını özledim baba. 

Sensiz dünya boş be baba 

Sensiz masalar anlamsız be baba 

Sensiz evimiz buz gibi be baba 

Çaresizce yatağımda yatışını özledim baba 

Benden kaçarcasına araba kullanmanı 

Minik köpeğin için ağlamanı 

Maviş ile konuşmanı 

Saçımı okşamanı özledim baba 

Bitsin artık şu zaman geleyim yanına 

Seninle mutluyum seninle umutluyum 

Neler yapılıyor bir bilsen baba 

Beni bir kez olsun öpüşünü özledim be baba 

 
Toplam blog
: 15
: 1288
Kayıt tarihi
: 10.12.10
 
 

3 Ekim 1971'de Almanya'da dünyaya geldim. Hakedene sevgiyi vermek üzerine kurulmuştur dünyam. ..