Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Mayıs '09

 
Kategori
İlişkiler
Okunma Sayısı
1278
 

Babam ve es es sevdası

Babam ve es es sevdası
 

Daha küçücükken başlamış babamın es es sevdası! Onun için yer siyah gök kırmızı o derece yani. Eskişehirspor için defalarca gecenin ayazında bilet kuyruğunda uyumuş benim babam. Belki de bu hiç bir şey, kaç kerelerce deplasman yolu tepmiş ayakları.

Eses le yatar eses le kalkar benim babam:)

Eses le ağlar , eses le güler benim babam:)

Hatırlıyorum da ben daha 1. sınıfa gidiyorum 6 yaşındayım, halamın oğlu bizde. Eskişehirsporun maçı var Aydın da. Benim öğretmenimde Aydın lı. Babam halamın oğlunuda alıp düştü Aydın yollarına. Giderken de benim başıma siyah kırmızı tam net hatırlamıyorum ama sanki şaç örgüsü şeklinde birşey bağlamıştı ve ben öyle okula gitmiştim sözde öğretmenime nispet... Nispete de değmişti hani eses maçı almıştı...:)

Dün babamlardaydık yine, esesin maçı vardı Denizliyle, 3-2 yenildik babam ve kardeşim çılgına döndü. Hatta delirdiler küfürler havada uçuştu... (Bi dahaki maçı alacağız inş.)
Ama babamın tek sevindiği yönü Es es aşıkını kardeşime de aşılamış olması...

es es es ki ki ki eski eski es !!!

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 11
Toplam yorum
: 1
Toplam mesaj
: 4
Ort. okunma sayısı
: 558
Kayıt tarihi
: 20.03.09
 
 

1988 Eskişehir doğumluyum. Halen Eskişehir' de yaşıyorum burayı çok ama çok seviyorum. Evliyim kocam..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster