Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Ekim '08

 
Kategori
Şiir
 

Babam

Çekiçin kızgın demirin üstüne
indiği an.
İnanılmaz bir melodiydi sanki;
havada yankılanan.
Güm teke dam.
Güm teke dam.
Demirci ustası Hakkı.
O benm babam.

Işıltılı damlalardı,
İnce çizgilerle bezenmiş
yüzünden süzülen
ter tanecikleri.
Berrak nehirler gibi.

Körüğün
fısıltılı sesine karışırdı,
hafiften söylediği türkü.
"Çini kız çini kız
malım mülküm sarıkız"
Anama söylerdi türküyü
ve çekiç inerdi örs ün üstüne
Güm teke dam.
Güm teke dam.
Demirci ustası Hakkı
O benim babam.

Körük, kor gibi yapardı
ocaktaki kömürü.
Işıltısı vururdu
kara gözlerine.

Şimdi ben vuruyorum
yüreğimdeki örse.
Güm teke dam
Güm teke dam
Demirci ustası Hakkı.
O benim babam.
Seni özlüyorum
mubarek adam.

 
Toplam blog
: 820
: 326
Kayıt tarihi
: 02.10.08
 
 

Nerede, nasıl, ne zaman, umursamıyorum. Bir şekilde dünyadayım, yaşıyorum. Hayatı seviyorum. Tanr..