Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Temmuz '10

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Babam

Babam
 

Bugün benim babam öldü. Canım öldü arkamın dağı öldü. Bir parçamı kesip, sıkıca bağlayıp, üç yıl önce bugün toprağa gömdüler. Koca bir tarih silindi sanki tüm yaşanmışlıklar, tüm sevinçler, tüm mutluluklar, tüm acılar, tüm kırgınlıklar tüm azimler, tüm hırslar, tüm tüm tüm…

Bir kız çocuğu için baba güvence demektir. Koruyan, kollayan arka çıkan güç demektir. Gerektiğinde sığınılacak en güvenli limandır baba. Şayet yanınızdaysa hala çocuksunuzdur, eğer benim gibi kaybetmişseniz anında büyüyüveriyorsunuz. Soru soracağınız, öğreneceğiniz, azarını duyacağınız, takdirini alacağınız, akşam eve dönerken sizi bekleyen yâda sizin beklediğiniz babanız yoksa yalnızsınız…

Ne zaman gelir ki insanın aklına çok sevdiği, can bedenden çıktığı an mı? Bilmiyorum ne zaman eskiyeceksin bende hayallerimdeki o eşsiz adam söyle. Aklıma gem vursam bile duygularım kurtulabilecek mi?

Küçük bir kız çocuğuydum aklı sadece oyunda olan, sevmeyi bile bilmezdim, düştüğümde kaldıran hep sen olurdun, işte o zamanlar bile beni kalpten çıkarsız seven ilk erkektin, kalbimin kapılarını ilk sana açtım… Ve büyüdüm okula başladım öğrettikleri ilk kelime sevgiydi oysa sen bana onu yıllar önce aşılamıştın. Çocuk olmak istiyorum tekrardan annemin bana kendi elleriyle diktiği bez bebeğim olsun istiyorum. Hayatta tek görevim dişlerimi fırçalamak ve Adile Naşit’in masalını dinleyip erkenden uyumak olsun. Çocuk olmak istiyorum tekrardan, çünkü benim çocukluğumda babamda var.

 
Toplam blog
: 53
: 2313
Kayıt tarihi
: 30.01.07
 
 

Hayat herşeye rağmen o kadar güzel ve sevgi doludur ki. Benim için hayat kimi sevdiğim ve kimi in..