Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Haziran '07

 
Kategori
Babalar Günü
 

Babama mektup

Babama mektup
 

...necip ışıman babamız..


Sevgili BABACIĞIM !

-Beni sevgiyle yarattığın için teşekkürler.

-Annemi ve beni hastaneye güvenli ve .hemen hemen sağlam getirdiğin için teşekkürler.

-Doğduğumda heyecandan bayılmadığın için teşekkürler.

-"Doğduğun gün hayatımın en güzel günüydü" dediğin için teşekkürler.

-Küçükken beni kafa üstü düşürmediğin için teşekkürler

-İlk yılımda hemen hemen yapacak hiçbir şeyim yokken sırtüstü yattığımda, beni eğlendirmek için karyolamın üstüne sallanan oyuncaklar astığın için teşekkürler.

-Bebek arabamla dolaştırdığın için teşekkürler.

-Yetişkin dilini öğrenip çift dil konuşuncaya kadar benimle ilkel dilimi yani bebekçeyi konuştuğun için teşekkürler.

-Ben öğreninceye kadar sonsuz kere "Baba...Baba...Baba..."yi tekrarladığın için teşekkürler.

-Islattığımı farkettiğinde annemi çağırmak yerine altımı sen değiştirdiğin için teşekkürler.

-Ne kadar şapşal görünürsem görüneyim beni sevdiğin için teşekkürler.

-Arkadaşların E.T.'ye benzediğimi söylediklerinde onlarla aynı fikri paylaşmadığın için teşekkürler.

-Beni beslemeyi hiç unutmadığın için teşekkürler.

-Kaşığımı ve tabağımı her yemek saatinde on iki kez yerlerden topladığın için teşekkürler.

-"Çu-Çu-Çu" trencilik oyunuyla beni eğlendirerek yemek yedirdiğin için teşekkürler.

-"Çu-Çu-Çu" da işe yaramayıp bütün yemekler etrafa saçıldığında yerleri temizlediğin için teşekkürler.

-Annemin karnındayken, aşermelerimi sabahın l'inde sokaklara fırlayıp ançuez ve turşulu sandviç bularak giderdiğin için teşekkürler.

-Tehlikeli şeyleri ulaşamıyacağım yerlerde sakladığın için teşekkürler.

-Kırmızı Başlıklı Kız'ı arka arkaya ondokuz gece okuduğun için teşekkürler.

-Boyumun uzamasını her çeyrek santimetrede bir duvara işaretlediğin için teşekkürler

-"Bir varmış bir yokmuş..." masalları anlattığın için teşekkürler.

-Karşıdan karşıya geçerken iki tarafa bakmayı unuttuğum zaman çektiğin o sert nutuklar
için teşekkürler.

-Yangın sırasında ellerinin ve dizinin üstünde sürünerek evden nasıl kaçılacağını öğrettiğin için teşekkürler.

-Sağımı ve solumu bir türlü öğrenemediğimde sarmısak ve soğan meselesini öğrettiğin için teşekkürler.

-Umumi tuvaletlerde bana refakat ettiğin için teşekkürler.

-Takma adlarım için teşekkürler.

-Bir numarayla iki numaranın farkını açıkladığın için teşekkürler.

-Sabaha karşı ağlamalarıma tam 5,3 saniyede yetiştiğin için teşekkürler.

-İlk adımlarımı attığımda basın konferansı düzenlediğin için teşekkürler.

-"Alfabe Şarkısı"nı defalarca dinlediğin için teşekkürler.

-Espirilerim ne kadar kötü olursa olsun onlara daima güldüğün için teşekkürler.

-Canavarları odamdan uzak tutmak için bütün gece boyunca elektrik harcama pahasına ışığımı açık tuttuğun için teşekkürler.

-Alışveriş merkezinde kaybolduğum zaman beni bulmak için düzenlediğin arama operasyonu için teşekkürler.

-Beni oyuncak bölümünde bulduğun için teşekkürler.

-Beni kaybettiğinden dolayı kendini suçlu hissettiğin ve anneme bunu söylemeyeyim diye bana oyuncak aldığın için teşekkürler.

-Beni alışveriş merkezinde bir kere daha kaybettiğin zaman yine bir arama operasyonu düzenlediğin ve beni şeker bölümünde bulduğun için teşekkürler.

-Bakıcıma yüzündeki noktaları birleştirebilir miyim diye sormadan önce beni durdurduğun için teşekkürler.

-Walt Disney filmlerine götürdüğün için teşekkürler.

-Yabancıların verdiği şekerlemelere, daha sonra da uyuşturuculara doğrudan hayır demeyi öğrettiğin için teşekkürler.

-Beni sandalyenin üstünde düştü düşecek bir vaziyette, elim kurabiye kavanozunun içinde bulduğunda"işte kurabiye böyle ufalanır" diye açıkladığın için teşekkürler.

-Beni sirkteki palyaçoları görmeye götürdüğün için teşekkürler.

-Takipçi değil, lider olmam için cesaretlendirmene teşekkürler.

-Hiçbir zaman "Git dışarıda oyna" demediğin için teşekkürler.

-Sokakta yiyebileceğim yumruklara karşı koymayı ve karşılık vermeyi öğrettiğin için teşekkürler.

-Jetonlu telefonu kullanmayı öğrettiğin için teşekkürler.

-Zar zor kazandığım harçlığımı çizgi romanların arkalarında reklamları çıkan su maymunlarına,x-ışını gözlüklere ya da herhangi abuk subuk bir oyuncağa harcamamı engellediğin için teşekkürler.

-"Hey"in atları çağırmakta kullanıldığını hatırlattığın için teşekkürler.

-Donmuş metal buz kabına yapışmış dilimi kurtardığın için teşekkürler.

-Donmuş metal buz kabına yapışmış dilimi bir kere daha kurtardığın için teşekkürler.

-Bütün arkadaşlarına yaşıma göre olağanüstü yetenekli ve zeki bir çocuk olduğumu söylediğin için teşekkürler.

-Annemle kavganıza kulak misafiri olduğumda inandırıcı özürler bulduğun için teşekkürler.

-Anneler gününde ve doğumgünlerinde beni alışverişe götürdüğün için teşekkürler.

-Hediye ettiğim kravatları beğenmiş gibi davrandığın ve ancak "çok özel günlerde" taktığın için teşekkürler.

-Yazın hafta sonlarını iki odalı bir ağaç evi yaparak geçirdiğin için teşekkürler.

-Beni voleybol maçına götürüp iki sosisli sandviç, bir paket fıstık, iki kutu patlamış mısır, üç dondurma ve bir kola aldığın için teşekkürler.

-Bana tam istediğim gibi süslü püslü bir bisiklet aldığın için teşekkürler.

-Büyükbabamın her zaman oturduğu koltuğunda para bulduğumda "bulan kapar kaybeden ağlar" dediğin için teşekkürler.

-Sıcak yaz günlerinde sürahiler dolusu soğuk limonata yaptığın için teşekkürler.

-Beni kamp yapmaya ve balığa götürdüğün için teşekkürler.

-Jo'nun Barbie'nin yatağında niçin yatamayacağını açıkladığın için teşekkürler.

-Leyleklerin çocukları nasıl getirdiğini bir türlü açıklayamadığın için teşekkürler.

-Hangi madeni paraların 10 bin liraya eşit olduğunu öğrettiğin için teşkkürler.

-Kahve içerek büyümemi yavaşlatmama engel olduğun için teşekkürler.

-İstiklâl Marşı"nı ve "Dağ Başını Duman Almış"ı birlikte ezberlediğimiz için teşekkürler

-Gözlüklerimi kaybettiğimde yenilerini aldığın için teşekkürler.

-Yenilerini de kaybettiğimde bir çift daha aldığın için teşekkürler

-Zekâ testinin sonucunda süper zekâ olmadığımı öğrenip üzülünce beni aksine ikna ettiğin için teşekkürler.

-Yazım kurallarını zorla öğrettiğin için teşekkürler.

-Veli toplantılarına katıldığın ve öğretmenlerimin hakkımda söylediği bütün iyi şeyleri bana aktardığın için teşekkürler.

-Bisikletimin arka yedek tekerleklerini çıkarttığın gün, selesinden tutarak bisikletimin yanında altı blok koştuğun için teşekkürler.

-Yaralı dizimi dezenfekte ettiğin ve yaramı öpüp acımı hafiflettiğin için teşekkürler.

-Tahterevallinin öbür ucundan aniden atlamadığın için teşekkürler.

-Kartopu savaşını başlatan ilk topu fırlattığın için teşekkürler.

SENİ BİR GÜN DEĞİL HERGÜN SEVİYORUM....

(Sevgili kardeşim Cüneyt Işıtman'ın satırlarıdır.)

 
Toplam blog
: 288
: 1185
Kayıt tarihi
: 18.01.07
 
 

Kendi halinde yazar, çizer, çapraz bulmaca çözerim. İki yüzyıl, bir binyıl gördüm. En sevdiğim hoca ..