Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Aralık '16

 
Kategori
Aile
 

Babama özlem...

Babama özlem...
 

Yeniden başlayalım mı hayata? Ben yeniden senin kızın olayım mı?

Yanlış anlama!! geçirdiğimiz vakitten pişman olduğum için değil, seni çok özlediğim, o güzel günleri tekrar yaşamak için istiyorum bunu.

İyi birşey yaptığımda ^^Sezoşş^^ , yanlış bir davranışımda ^^Ortancaa^^ diye seslenmeni istiyorum.

Her sorunu çözen, her tehlikeye göğüs geren kahramanımı istiyorum.

Sesini duymak, kokunu hissetmek, uzun ve ihtişamlı halini yine görmek istiyorum.

Bugün 25.12.2016 senin doğum günün ve sen yoksun. Tam 1,5 yıldır sensizim. Sesini duymadım,yüzünü görmedim. Çok özlüyorum ve her geçen gün daha da artıyor yokluğunun verdiği boşluk.

İyi ki senin kızınım, iyi ki benim babamsın.

Yattığın yer nur olsun,Peygamber efendimiz (S.A.V) komşun,mekanın Cennet olsun Babamm...

 
Toplam blog
: 9
: 441
Kayıt tarihi
: 08.11.15
 
 

Kurumsal iletişim uzm. Bilişim teknolojileri eğitmemi ..