Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Ekim '09

 
Kategori
Şiir
 

Babama

Babama
 

Aradan yıllar geçti babam

Mezarın yapıldı, mermerin yazlıldı

Ama oğlun şunu anladı

Ölmekle ne iyi yapmışsın babam.

Senin yaşadığın dünyada saygı sevgi vardı

İtibar şeref vardı

Şimdi aramayla bulamazsın bunları

Ölmekle ne iyi yapmışsın Babam

İyilik, dürüstlük faziletti

"Haram yeme oğlum" dedin bana

Yemedim de aç kaldım

Ölmekle ne iyi yapmışsın babam

Para sahibi oldu sahteler

Namuslu sayıldı kahpeler

Aldatan haklı, aldatılan suçlu oldu

Ölmekle ne iyi yapmışsın babam.

Canım dediğin canını alıyor

Güvendiğim dediğin malını çalıyor

Benimde vaktim yaklaşıyor

Yanına gelmek istiyorum babam.

 
Toplam blog
: 32
: 573
Kayıt tarihi
: 10.09.08
 
 

1953 Konya doğumluyum. Uludağ ünv. 3.sınıfta terk ettim üniversiteyi. Anarşi yoğundu o zamanlar. Pan..