Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Haziran '11

 
Kategori
Şiir
 

Babamı çok özledim

Babamı çok özledim
 

Ölmüş babamın
duvardaki resminden
iyice gördüm
açıp da gözlerini
bana bakıp güldüğünü
unutmuş da öldüğünü 

diktim gözlerimi
ölmüş babamın
duvardaki resmine
konuştum onunla
unutmuşum da öldüğünü 

onu doyasıya kokladım
duvardaki resminden
bir ışık verdi
yok olan cisminden 

elime değdi teni
eğilip öptü beni
resimdeki çerçeveden
hiç de memnun değildi
erken ölmekten 


ölmüş babam
duvardaki resminden
geri dönecek miş gibi
ban bakıyordu
ölmüş babam
duvardaki resminden
belli ki özlemiş beni
sessizce ağlıyordu 

eğilip öptü beni
elime değdi teni 

baba
çook özledim seni ! 

Muzaffer Yıldırım 

 
Toplam blog
: 1614
: 178
Kayıt tarihi
: 12.09.10
 
 

1945 Mucur Doğumlu. Emekli öğretmen, evli ve çocuklu Kırşehir/ Mucur'da  yaşıyor.. ..