Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Temmuz '10

 
Kategori
Şiir
 

Babamla sohbet

Kuşları taşlamışım,
Ötmesinler diye ..
Gülleri toplamışım,
Kokmasınlar diye..
Çocukları kovalamışım,
Koşmasınlar diye..
Epey biralıyken düşüncelerim,
Hani buradan bakınca,
Köy mezarlığından yani,
Her şeyin içine ettim görünüyor,
Sensiz zamanlarda..

Bu bir af dileyiş,
Yüz sürüş,
Kendimden vaz geçiş değil...
Diyeceğin belli onu da, biliyorum,
‘’Ben dememiş miydim sana?.’’
Bak her kes şahit,
Oğlun sensizde içine etmiş bi şeylerin..

Tadını çıkar bu anın Baba..
Hani buradan bakınca,
Her şeyin içine ettim gözüküyor,
Sensiz zamanlarda..
Öyle uzun boylu değil ama

Üzülme, yarın geçer,
Kimseye de anlatma..

 
Toplam blog
: 615
: 948
Kayıt tarihi
: 25.06.10
 
 

1959 Denizli doğumluyum.. İ.Ü. İktisat Mezunuyum.. Emekliyim ve hala çalışıyorum.. Yaşam bizden önce..