Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Mayıs '18

 
Kategori
İlişkiler
 

Baban mı

Baban mı
 

Salih arıkan


Dokuz Eylül Psikoloji Öğrencileriyle Sosyal Sorumluluk projesi yapıyoruz. Dün yaşlı karı koca bir görmeyen çifti ziyaret için yola çıktık. Beş tane öğrencimiz var. Birinin koluna girdim. Ve sohbet ede ede gidiyoruz. Asansörde bir teyze  baban mı dedi oda abim dedi. Şimdi bizim yanımızdaki ille de  yakınımız mı olması gerekiyor. Yani ben şunu anlıyorum. Bir engelli sizin yakınınızsa ancak yardım edilmeli yoksa engellilerle ne işimiz olabilir ki birde niye babası olalım arkadaşı yâda öğrencim olamaz mı hadi tümünü boş ver niye soruyorsun. Sen yoldan geçen birine de yanındaki için şunun mu bunun mu diye sorabiliyor musun? Soramazsın. Ama söz konusu olan engelli olunca sorarsın. Yolda bir görmeyen tek başına yürürken nereye gidiyorsun diye sorabilirsin. Canım yardım maksadıyla soramaz mı bazıları da sadece laf olsun diye soruyor.Salih Arıkan,Tel: 0506 514 96 93

 

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..