Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Ocak '14

     
    Kategori
    Gündelik Yaşam
     

    Babanın saçlarına sarılmış minik yürek

    Babanın saçlarına sarılmış minik yürek
     

     
    Dersi dinlemiyorum o gün daldığım yerlerden sınıfa döndüğümde yetişmiştim anlatılanlara. Dil ve anlatım dersi öğretmenim dersin gidişine göre örnek vermek istedi. Anlatılanlar beni çok etkiledi ve ben kaleme almak istedim:
    Okul öncesi eğitim veren bir öğretmen minik öğrencilerinden ailelerindeki bireyleri çizmelerini ister. Miniklerden sarı saçlı bir kız çocuğu çizdiği resimde babasının saçlarını uzun annesini ise kel çizer. Resimleri inceleyen öğretmen öğrencisinin velisini okula çağırır. Ertesi gün veliye sorulan soru kocasının saçlarının uzun olup olmadığıdır. Minik kızın annesi kocasının saçlarının kısa olduğunu söyler. Öğretmen bunun üzerine minik öğrencisine babasının saçlarını niçin uzun yaptığını sorar, fakat çocuğun verdiği cevap acıdır: 
    "Bir gün büyüyeceğim, babamın saçları uzayacak ve annemin saçlarını yolan babamın saçlarını yolacağım" 
    Ne kadar acı değil mi? Minicik bir çocuğun küçücük yüreğinin taşıdığı bu yük bu bedene ağır değil mi?
     
     
    Toplam blog
    : 1
    : 184
    Kayıt tarihi
    : 28.05.09
     
     

    Merve Çifci. 1991 Eskişehir doğumluyum. Süleyman Çakır lisesi 2009 yılı mezunuyum.Uzun bir süre m..