Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Haziran '08

 
Kategori
İlişkiler
 

Babanız öldü mü?

Babanız öldü mü?
 

babanız öldümü


Kocaman elli, irice prensiniz öldü mü yıkılır dünyanız. Hep sarılışı, öpüşü, elleri sizi şımartması gelir aklınıza. İlk zamanlar aramazsınız. Ateş yeni düşmüştür yüreğe. O zamanlar eş dost vardır ya yanınızda ve tüm sevdikleriniz sizi hiç yalnız bırakmazlar. Yemek yerken, yatarken hep yanınızdadırlar. BABA yokluğunu, o insanı kahreden yalnızlığı aratmamaya çalışırlar. Fakat uzun sürmez bu insanı uyuşturan günler. Günde gelenler artık ayda sonra da senede gelmeye başlar. Zaman geçtikçe sizi tanımazlar bile. Hep o dostların yanınızda kalacağını sanırsınız, döner bi bakarsınızki kimse yok yanınızda. Düşen ateş alev olmaya başlar. Hiçbirşeyde eski tadı bulamazsınız. Ne yemek yerken ne de uyurken. Gülüşünüzünde eski tadı yoktur. Bir süre işten eve gelişini gözlersiniz. Bekler, bekler beklersiniz. Umudunuzu keser ve umudu yarına saklarsınız. Babanızın özlemi içinize iyice işleyince yangın çıkar kalbinizde. Kimse söndüremez o yangını, gelmeyeceğini kabullenmek zorunda kaldığınıziçin hıçkıra hıçkıra ağlarsınız. O zaman anlarsınız babanızın ne değerli olduğunu (SİZİN HİÇ BABANIZ ÖLDÜ MÜ?)Benim birkere öldü kör oldum mahvoldum dünyam başıma yıkıldı İNSAN KÖR OLMADAN SARILABİLMELİ BABASINA DOYA DOYA

SENİ OKADAR ÇOK ÖZLÜYORUM Kİ CANIM BABAMMMMM RAHAT UYU :(:(:(

 
Toplam blog
: 24
: 843
Kayıt tarihi
: 17.06.08
 
 

1983 Ankara doğumluyum. Etrafımda neşeli bir insan olarak biliniyorum. Koç burcuyum. Tatlı dilliyim ..