Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Eylül '13

 
Kategori
Deneme
 

Babasına aşık olan kızlar

Babasına aşık olan kız çocuklarındanım ben.Herşeyin en iyisini, en doğrusunu, en güzelini bilen tanıdığım ilk erkek! Elleri güçlü, gözleri sevgi dolu bir adam.

"Saçının bir teline zarar gelse benim yüreğim sızlar, "diyen insan.İşte O benim babam..

Evde yiyeceği ekmeği var mı yok mu bilmeden cebindeki son parayı ihtiyacı olana bir saniye bile düşünmeden veren insan.

Bana hep bir hanımefendi gibi davranan ilk erkek. "İnsanım hata yapabilirim, yanlış seçimlerim olabilir babacım" dedğimde bana sonsuz bir inanç gösteren kişi.Babalık böyle bir şey olsa gerek objektif olmak mümkün değil sanırım..

Babamın haytta en değer verdiği şey "BİLGİ". Maddiyatın hiçbir  önemi yok babam için tek bir satır yazının yanında..

Aslına bakarsanız babam anlatılmaz yaşanır.

66  yaşındaki bir adam 2 yaşındaki bir çocuğun dünyasına inip oyun oynayabiliyorsa O babamdır.

Eline aldığı her müzik aletinden melodiler çıkaran biri varsa O babamdır.

İlk okul mezunu olarak yaşadığı kasabanın kaymakamına ve belediye başkanına açılış konuşması yazan biri varsa O babamdır.

Çizdiği resimlerden, aldığı iltifatlardan dolayı mahçup olup iş yerindeki tablolaları kaldıran biri varsa O babamdır.

"Hayatta seni en üzen şey nedir sorusuna" -Bir insanı farkına varmadan incitmek-yanıtını veren varsa işte O benim babamdır-

Yaptığı iyiliği birileri ona hatırlatırsa pancar gibi kızaran ,bozulan biri varsa O babamdır.

"SİTEM" kelimesi yoktur babamın sözlüğünde.Kimselere sitem ettiğini duyamazssınız.Ne hayata, ne de tek bir insana..

"Yaptığın iyiliği hemen unut, sana yapılan iyiliği ölene kadar hatırla" diye çocuklarına öğüt veren dir babam.

Bir yağmur damalsıdır babam.Sokakta yürürken pat diye yüzüne düşüverir birden. ""Aaa  bu havada bu da ne derken başını kaldırır yukarıya bakarsın ya ;işte o gördüğün gökyüzüdür babam.Hep mavidir. Hep  özgürdür..Sonsuzdur...

Gece olduğunda en parlak yıldızdır babam.Pek çok kelimenin anlamını babamda tanıdım.

Şefkati, merhameti, sevgiyi tanıdım.Vefayı, minnet duygusunu tanıdım.

Paylaşmayı, cesareti, umudu, öfkeyi tanıdım

Uzun lafın kısası ben babamda "İNSANI"ı tanıdım.

Canım babam. Elleri en öpülesi varlık..

 
Toplam blog
: 38
: 1229
Kayıt tarihi
: 30.01.11
 
 

1975 doğumluyum. Selçuk Üniversitesi Okul Öncesi Eğitim bölümü mezunuyum. İzmir'de yaşıyorum. İlg..