Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Ağustos '07

 
Kategori
Aile
 

Babaya mektuplar- 1

Babaya mektuplar- 1
 

Selam baba naber?

Sen Iğdır a dönünce biz amcamla oturup konuştuk. Benim için en ideal ve geleceği olan takımın GALATASARAY olduğunu düşünüyorum. Zaten SARI-KIRMIZI renkleri görünce heyecanımı gizleyemedim ve amcam da bu anı fotoğraflaştırdı.

Sonra düşündük de bu renklere ciddi adam gibi bir fotoğraf lazım. Gördüğün 2. resmi de bu yüzden çektik. Benden duymuş olma ama amcam sanırım daha bir çok fotoğraf çekti ama bana söylemedi saklıyor ve ilerde delil olarak kullanabilir, haberin olsun yani.

Sen gittikten sonra seni özlemedim desem yalan olur. Özledim ama amcamla dedem sağ olsun seni aratmadılar. Aklıma ne geldi biz annem ananemlere giderken araba mı ne bozuldu. Dedem bağırmaya başladı, anlamadım. Dedeme sordum ne diye bağırıyorsun diye cevap vermedi, daha çok bağırdı. Bu sefer ben de bağırmaya başladım dedemle bağrışmak çok güzel oluyor .

Şimdi ananemlerdeyim burası da güzelmiş pek fena değil ama ben amcamı çok özledim seni de çok özledim. Hemen gel beni amcama götür, biz onunla balon tutmaca oynuyoruz biliyor musun? O kadar güzeloluyor ki. Bak anlatayım sana:

Önce amcam balonu atıyor, beni de kollarımdan tutuyor. Ben balona tekme atıyorum balon uçuyor sonra amcam da beni uçuruyor o kadar güzeloluyor ki... Balon yere düşüyor, amcam beni balonun üstüne yatırıyor ben de hem ayaklarımla hem de ellerimle balonu tutup amcam havaya kaldırınca bırakıyorum, o kadar eğlenceli ki anlatamam.

Ya işte babacım, sen gel beni amcama götür, hem dedemi de özledim beni hep gezdiriyordu ne güzel.

Şimdilik senin ellerinden öpüyorum. Ancak 10 a kadar sayabildiğimden artık gelmeni sayabiliyorum sanırım 5 ama amcama gideceğim günleri sayamıyorum çünkü parmaklarım yetmiyor ama sen gelince sayabilcem sanırım.Seni çok özledim annem de bekliyoruz babacım hemen gel.

 
Toplam blog
: 22
: 6099
Kayıt tarihi
: 11.02.07
 
 

Hayata erken başlamış sayılmam ama hayat buz gibi yatakhanede aç karnına sabahlamak sayılmazsa ya da..