Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Ekim '08

 
Kategori
Şiir
 

Babaya özlem

Babaya özlem
 

özleme mektup


Babaaa!..

Çok bağırsam sesim ulaşır mı sana

Sonsuzluğa giden boşlukta ilerleyen

Geçmişin hatıraları bir senfoni gibi

Dalga dalga ilerlerken

yakalayabilirmiyim geçmişi

Sesime tutunsam beni getirir mi sana

Babaaa duyuyormusun beni

Yalnız bıraktın bizleri

Gömdün içimize kederi

Koşarak in merdivenlerden eskiden olduğu gibi

Söz sana silerim aklımdan

Koluna giripte çıkardığım merdivenleri

Beni yine omzuna al baba

Unuturum , sırtımda taşıdığım günleri

Yine her ay maaşını aldığında

İkramiyemi ver bana, mor bir beş lira

Milyonlar gözümde değil inan bana

Haydi dizilin arkama, emekleyip yürüyelim oda da

Eğlendirin beni mehter marşıyla

Duyuyormusun beni , özledim seni baba!..

 
Toplam blog
: 181
: 1067
Kayıt tarihi
: 07.03.08
 
 

1957 Eskişehir doğumlu, Esk.A.Ü İşletme, İşbankası emeklisi, İstanbul Büyükçekmece de yaşayan, ST..