Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Mayıs '08

 
Kategori
Tiyatro
 

Babil'e bir melek iniyor.

İstanbul büyük şehir belediyesi büyük bir iş başarmiş. Genç günler kapsaminda birbirinden yetenekli yeni tiyatro oyuncularını biz tiyatro sevenlerle buluşturuyor.
Malesef benim bu etkinlikten dün haberim oldu 9'unda başlayan bu etkinliğin bir bölümünü kacirdim ama diğerlerini kaçirmaya hiç niyetim yok.

Oyuna ve oyunculara gelince oyun konusu itibariyle harikaydi bununla birlikte oyunu mükemmel yapan ise tabiki oyunculardi Tüm roller üzerlerine elbiseleri gibi oturmuş , çok yakişmişti. Tonlamalar , mimikler ve yerinde espiriler vardi.Gereksiz renk gümbüşü yoktu. Dilenci rolleri televizyonda gördüğümüz ve görmekten sıkıldığımız tiplerden değildi. Oyunun ve oyuncularin enerjileri size saat ve iş yorgunluğunu unuturacak zevkte. Ben Ümraniye sahnesinde izledim.
İTÜ tiyatro kulübü ve Timis oyuncularina bu kadar harika bir oyun sergiledikleri için Teşekürler.Tek tek her oyuncunun oynadiği rolü yazsalardı iyi olurdu tanitim kartinda.

Reklami da yetersiz bulduğumu belirtmeme gerek var mi ? Bu kadar güzel bir oyunu 30 kişi izledik.Gerçekten yazik daha fazla seyirciyi ve alkişi hakediyorlardi . Tiyatro sahnesinin yıkılmasını bir hafta televizyonlarda izledik bu gençlere bu kadar tanitımı layik gören basına ve bu etkinliği düşünenlere kızıyorum. Madem bu etkinliği düzenledin iyi bir reklam kampanyası da yap boşa gitmesin emekler. Değil mi?


 
Toplam blog
: 5
: 991
Kayıt tarihi
: 25.08.06
 
 

Yazmayı, okumayı, keşfetmeyi, soru sormayı, kafa yormayı, şühpe duymayı, yenilmeyi, yenmeyi... Çoçuk..