Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Erdoğan Özgenç DOST MECLİSİ

http://blog.milliyet.com.tr/erdoganozgenc

08 Mart '13

 
Kategori
Şiir
 

Badem Çiçekleri

Badem Çiçekleri
 

İkimiz, sen ve ben

“Bahardık”

Dallarda badem çiçekleri

Rüzgarda savrulan ben,

Baharın geldiğini göremeden.

Binlerce çiçektim

Eğildim

Kendimi toparladım

“Avuçlarındayım”

Burcu burcu kokan

“Bahar çiçekleri” gibi…

Kaç yağmurlu kış

Kaç sevinçli bahar yaşadık

Saçların yağmurdu

“Islandım”

Badem çiçeklerinden aktı

Yüzümü yıkadım…

Mevsim bakar

Bizim memlekette

Portakal çiçekleri açar

Kokusu rayihası

Kırlangıçların sesi seni

“bana getiren”

Yokluğun

Sırtımda kanlı bir kamçı

Acısını unutamadığı hasret

Elimde soluk resmin

Yüreğimde ismin

Dondum kaldım saçların yağmur

Önümde kara toprak

Sen ve ben “ıslanıyorduk”

İkimiz, sen ve ben

“Bahardık”

Dallarda “badem çiçekleri”

Hala,

Bir tek bahar göremedik…

 

Erdoğan ÖZGENÇ

Adana 08.03.2013 11.48

 

DÜNYA KADINLAR GÜNÜ KUTLU OLSUN…

 

 
Toplam blog
: 846
: 425
Kayıt tarihi
: 26.06.12
 
 

Emekli banka müdürüyüm ama kart vizitimde "insan" yazıyor. Adana'da ikamet ediyorum. Herk..