Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Aralık '16

 
Kategori
Sağlıklı Yaşam
 

Bağımlılıklar Ve Nefes

Bağlantılı açık nefes yaparak bedenimizde var olan yaşam enerjisini harekete geçiririz.  Yaşam enerjisinin yüksek frekanslı titreşimi bağımlılık deneyimine ait düşük frekanslı enerjilerin frekansını yükseltir. Bu şekilde bağımlılıklara destek veren bir şeylere tutunma hali zamanla kendiliğinden yok olur.

Bağımlılıklarla ilgili önemli olan, onların var olduğunun bilincinde olmaktır. Benim bağımlılıklarım, alkol ve sigaradan ziyade insanlar, alış veriş ve iş bağımlılığı gibi fark edilmesi zor olan türdendi. Nefes çalışmalarında derinleştikçe nelere bağımlı olduğumu fark etmeye başladım. Tutunduklarımın zarar verdiğini, beni negatife sevk ettiğini nefes çalışmalarından sonra idrak ettim. Örneğin annemin gözüne girebilmek adına hayatımın büyük bir bölümünde onun hayallerinin peşinden koşmuştum. Bu şekilde de kendi hayallerimi gerçekleştirmeyi bir kenara bırakmıştım. Benzer durum diğer ilişkilerim için de geçerliydi. İnsanlarla birlikteyken keyif almak yerine beni sevmelerini sağlamaya çalışıyordum. Onlarsa beden daha becerikliydiler. Kendileri için bağımlılık unsuru haline gelmemem için haber vermeden hayatımdan çıkıyorlardı. Bu da bana çok acı veriyordu. Nefes sayesinde her geçen gün kendi gücümü fark ederek  gücümü bağımlılıklardan almayı bıraktım

Transformal nefes bağımlılıklar üzerinde çok etkili olabiliyor. Buradaki en büyük zorluk bağımlıları fiilen ve bedenen seansa getirmek. Eğer bir kere inanıp nefes almaya başlarlarsa, şifa hızla gerçekleşir. Kısaca, Transformal Nefes, bağımlılıklarından samimi olarak kurtulmak isteyenlere dikkate değer sonuçlar sunar.

Her Daim Sevgi ve Işıkla..  

Nefestr.com

Sibel KAVUNOĞLU

 

 

 

.

 

 

 
Toplam blog
: 615
: 248
Kayıt tarihi
: 09.11.10
 
 

Geçmişte finans sektöründe ağırlıklı olarak iyileştirme ve geliştirme projelerinin hayata geçiril..