Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Eylül '07

 
Kategori
Sağlıklı Yaşam
 

Bağımlılıklar

Bağımlılıklar
 

Kuantum-Dokunuş'un büyülü gücünden siz de yararlanın.

Güzelliğinizi ve sağlığınızı tehdit eden alışkanlığınızdan "kuantum" gücüyle kurtulun.

Sigara bağımlılığınızı yok emek için , sadece sigarayı bırakmanız yeterli olmuyor. Duygularınız arasına sıkışmış sigara bağımlılığınızı körükleyen nedenlerin yok edilmesi gerekiyor.

Çünkü, sadece sigarayı bırakabilirsiniz belki, ama nedenleri hala sizde ise, o nedenleri temizlememişseniz çok yakında tekrar başlayabilirsiniz. Bütün duyguların altında bazı korkular dahi yatmakta olabilir: yalnızlık, kilo alma....vs

Kuantum-Dokunuş'la sizi sigaraya yönlendiren nedenleri, örneğin: yemeklerden sonra veya kahvenizi yudumlarken aklınıza gelmesini sağlayan nedenleri şifalandırıyoruz. Bu noktada kuantum-Dokunuş'un öze dönük şifası duygularınızın derinliklerindeki NEDEN'leri şifalandırarak sigara için bir neden bırakmıyor ve artık ihtiyaç duymuyorsunuz.

Bu yolla bırakıyorsunuz bir dahaa dokunmamak üzere....

 
Toplam blog
: 10
: 988
Kayıt tarihi
: 10.04.07
 
 

Yıllarca süren kendimi arama serüvenim boyunca bir hayli diyar dolaştım. Taaaaa Amerikalara gittim, ..