Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Eylül '17

 
Kategori
Şiir
 

Bağışla Beni Aşk

Bağışla Beni Aşk
 

Dilim nasır türkülerim dağ yanığı

Gecem zifiri

Zindanım morundan vurulmuş menekşe çürüğü

 

Bağışla Tanrım

Bir güzelin gözlerinde kaybettim inancımı

 

Gözleri ki

Kuytumda açan mezar gülü

Ve şeytan sofrasında aç bir dua

 

Yelkenim yok rüzgarı neyleyim

Değirmenim yok suyu neyleyim

Bağışla beni aşk

Aynı secdede iki alın olamadık seninle

 

Hem ölmenin de yaşı yoktur

Gülmenin batık olduğu denizlerde

 

Bin defa ölmek bana göre değil

Korkmuyorum ölmekten

Sorarım  a dostlar

Ölmek yeniden Tanrıya doğmak değil midir…

 

ilhanaşıcı

 
Toplam blog
: 74
: 99
Kayıt tarihi
: 27.12.16
 
 

* aynaya baktığında kendini göremiyorsan suçu aynada arama... * zaman şeytan icadıdır an ise Ta..