Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Nisan '14

 
Kategori
Şiir
 

Bağışla beni

Bağışla beni
 

Akçekale adası


Günahım sevmekse bağışla beni 
Bir gün terk ederim gülüm, ben seni. 
Olmuşum aşkından ben artık deli 

Günahım sevmekse bağışla beni! 

Aşkındır hayatta yaşatan beni, 
Aşksız insanın ne derdi ne gamı? 
Olmuşum aşkının bu gün esiri 
Bağışla sevgilim bağışla beni! 

Gül gibi koynunda sararıp soldum 
Bu aşk yolunda ben helak oldum. 
Seni severken sevilmez oldum, 
Bağışla sevgilim bağışla beni! 

Güneş gibi kalbimi nur eyledin sen 
Gökler de kayşan bir yıldızım ben. 
Kalbinde acı gibi yaşıyorum ben 
Bağışla sevgilim bağışla ben! 

Sana vurulan o günden beri 
Yaşıyor kalbimde hicranın gamı
Geldi sevgimizin ayrılık demi 
Bağışla sevgilim bağışla beni!

Ali Karagöz.04.10.2012

 
Toplam blog
: 137
: 91
Kayıt tarihi
: 06.10.11
 
 

Ali Karagöz Ankara Gazi Üniversitesi Fransızca Bölümü mezunu. Beylikdüzün de ,Bey -koop Ali çebi ..