Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Aralık '18

 
Kategori
Şiir
 

Bağışla Çocuk!

(Eylülün fidanlarına)

Ölümünün ardından bir koro:
Ağzı süt kokardı diyorlar
Ben
Türkiye kokardı nefesi
Yüreği Türkiye atardı diyemedim
Bağışla çocuk!

Bir ironi belki
Çarmıha gerilmedi İsa?
Bilirim çünkü
Yaratır her devir
Kendi içinde
En hain Yehuda’sını
İçer güç kupasında
Öz çocuğunun kanını
Haram olsun dedim de
Kan olsun diyemedim
Bağışla çocuk!

Bir servilikte boy boy fidanlar
Boyunlarında ip
Ne ucuz memleket varmış
Biraz entel biraz dantel
Toplaşırız akşamlar boyu da
Rakılar viskiler fondip
Kadehlere sığmış koskoca memleket
Zehir olsun
Zıkkım olsun dedim de
Kan olsun diyemedim
Bağışla çocuk

S.Öztürk

 
Toplam blog
: 25
: 78
Kayıt tarihi
: 29.11.18
 
 

Şiiri tiyatroyu Hayvanları ve doğayı seven bir garip adem baba...Dostluğun ve sevginin en büyük g..