Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Kasım '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Bağışla

Bağışla
 

Geçen gün kitaplığımı düzeltiyorum, bir kitap elimin altından kaydı, yere düştü...Eğildim almak için...Üzerinde yazılar olan sararmış, katlanmış bir kağıdın ucu görünüyor...Merak ettim...Çok meraklıyım ya...Çektim ucundan, parmaklarımın arasındaydı artık...Büyük bir heyecanla açıverdim...Bir şiir..Aziz NESİN 'DEN...Bir solukta okudum..Çok güzeldi...
Paylaşmak istedim sizlerle...

BAĞIŞLA

Ya zamanından çok erken gelirim

Dünya'ya geldiğim gibi,

ya zamanından çok geç,

seni bu yaşta sevdiğim gibi...


Mutluluğa hep geç kalırım.

Hep erken giderim mutsuzluğa

Ya herşey bitmiştir çoktan,

ya hiçbirşey başlamamış...


Öyle bir zamanında geldim ki yaşamın

ölüme erken, sevgiye geç

yine gecikmişim bağışla sevgilim

sevgiye on kala, ölüme beş...

Aziz NESİN

 
Toplam blog
: 180
: 771
Kayıt tarihi
: 14.08.07
 
 

Emekli matematik öğretmeniyim... Amasya memleketim... Anneyim... ..