Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Mart '10

 
Kategori
Şiir
 

Bağışla

Bağışla
 

alıntı


<ı>Ne arsız ikircikli susuşlar.

<ı>Kallavi bir Osmanlı tokadı aşkeder kimi,

<ı>Kimi samur bir dokunuş…

<ı>

<ı>Fesat bu gülüşler fesat.

<ı>Kestirip atıyor kıymığına bakmadan,

<ı>Yaradan geçiyorsunda,

<ı>Geçemiyorsun yaradan…

<ı>

<ı>Bağışla…

<ı>Özrün daha bir gönül okşayanı.

<ı>Çekingenlik bırakıyor dilde.

<ı>Uzanıp yanaklarından öpüyor,

<ı>Bir çift söz,

<ı>Alaz bırakmıyor göya közde…

<ı>

<ı>Kokteyl yanılsamalar var,

<ı>Bir dikişte fondip…

<ı>Astarı sırıtkan suretler,

<ı>Palavradan yüz dökmeler…

<ı>Geyşa adımlarla nereye kadar gider…

<ı>

<ı>Çay içelim…

<ı>Ya reçel…

<ı>Çilek…

<ı>Taze yaptım…

<ı>Yok mu…

<ı>Kapı mı dedin…

<ı>Yol mu…

<ı>Hııı…

<ı>

<ı>Ben diyorum ki,

<ı>Ağlar bak nasıl bereketli…

<ı>Ağlar bak nasıl ıslak…

<ı>Balıklar bak nasıl meze…

<ı>Anforalar nasıl boş…

<ı>Alem bak nasıl sarhoş…

<ı>

<ı>‘’Kimseye etmen şikayet ağlarım ben halime…’’

<ı>Şarkılar bak nasıl kalleş…

<ı>

<ı>Solmaya başlıyor yüzünde gül…

<ı>Diken diken…

 
Toplam blog
: 281
: 324
Kayıt tarihi
: 30.04.09
 
 

1967doğumluyum. Lise mezunuyum. Okumayı ve yazmayı hep sevdim. Kelebek kanadı kırılganlığında bir ha..