Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Haziran '09

 
Kategori
Müzik
 

Bağlama (sazların en güzeli)

Bağlama (sazların en güzeli)
 

ozanların aşığı bağlama


Son zamanlarda sosyal etkinliklerden oldukça uzak kaldığımı düşünmeye başlamıştım.. Bütün hayatım okullarda, kurslarda geçti doğru düzgün oturduğumu bilmem.. Oysa işe başladıktan sonra iş ve ev arasında mekik dokumaya başladığımı farketteim ve bunun benim yaşımda bir insana hiç yakışmadığını düşünür oldum.. Bir etkinlik yapmam gerekiyordu ama ne olabilir şu yaşıma kadar yapabileceklerimi hemen hemen yaptığımı düşünüyordum.. Taa ki birgün evde oturmuş kitap okurken, kardeşimin inceden inceye bağlamasının tellerine vurduğunu duyuncaya kadar..

Kalktım yerimden usulca onu dinledim ve evet dedim neden olmasın kolları sıvamanın zamanı geldi :) Hemen çok yakınımızda olan bağlama kursuna başvuru yaptım şansıma yeni sınıf açılmış kaydımı yaptırdım.. Pazartesi den itibaren başlıyorum derslere akşamları iş çıkışı mükemmel bir etkinlik olacak benim için :)

İşten eve gelip, yemek yedikten sonra tv. karşısında uyuyakalmak! hiçte bana göre değil ki bunu daha önce yaşamadım biraz daha geç kalsaydım yaşayabilirdim :) Şuan içimde tarifsiz bir mutluluk var. Umarım başarılı olurum.. Türkü dinlemeyi çok seviyorum ve biliyorum ki türkünün en büyük yoldaşı da bağlamadır :)

Hepimizin özünde, kültüründe, müziğinde vardır bağlama..
Kültürümü yok etmemek adına, kendimi kültürümden soyutlamamak adına,
Özümü unutmamak ve gelecek kuşaklara unutturmamak adına attım bu adımı..
Doğru bir karar verdiğimi düşünüyorum :)
Hakkını vererek öğrenebilirsem ne mutlu bana.. :)

 
Toplam blog
: 17
: 2057
Kayıt tarihi
: 11.02.09
 
 

Üretkenlik, şevkat, tevazu, sabır, dürüstlük ve cesaret kavramlarını özümde benimseyebilmiş, kendini..