Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Şubat '09

 
Kategori
Deneme
 

Bağlanmak

Bağlanmak
 

Bağlanmak.
Nedir ki bu.
Ne manaya gelir?
Aşık olmak meselâ.
Gözlerini karartmak.
Ya da yok yok bu deyim buraya oturmadı mı ne?
Gözleri kamaşmak.
Bilmem.
Belki.
Bilmiyorum işte.
Gözlerinde kaybolmak.
Onu da bilmiyorum.
Öğrenememişim.
Birine öyle iyice bağlanmayı.
Ki seviyorum ben bu halimi.
Hep bir açık kapın oluyo çünkü.
Kilitlemiyosun kendini.
Yalnızlığını kabulleniyosun.
Büyüyosun sonra.
Dudağından bir sürü kelime çıkacak gibi oluyor?
Sonra, yok yok, diyosun.
Kimse, kilitlensin, ya da kimseye kilitleneyim istemem.
Üstün körü geçiyosun cümlelerin üzerinden.
Kelime aralarındaki noktalama işaretleri anlatıyor duygularını,
Kelimeler duyuyosun sonra,
Dilinin ucuna geliyor seninde, karşılık olarak verilebilecek kelimeler,
Sen susuyorsun.
Ya da “Ben de” diyosun.
Gideceğini biliyosun çünkü.
Gözlerinin parlamadığını görüyosun.
Susuyosun.
Görüyosun sonra.
Giden gidiyor.
Sen seviyosun.
Sadece seviyosun.
Gözlerin anlatıyo bunu,
Kimse çıkıp “ben de” demiyor.
Diyemiyor.
Susuyosun.
Yaşıyosun.
Yazıyosun.
 
 
...
© hoPeace
07.02.2009  04:30 / Sakarya
 
Yorumlarınız için teşekkürler.
 
Toplam blog
: 73
: 495
Kayıt tarihi
: 28.03.08
 
 

Artık herhangi bir sayfaya baktığımda daha net bir görüntü oluşuyor. Her yazıda 'sen'i görüyo..