Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Mayıs '09

 
Kategori
İlişkiler
 

Bağlı mı? Bağımlı mı?

Bağlı mı? Bağımlı mı?
 


Bağlılık ve Bağımlılık üzerine bir söylem

Kazanılmış özgüven içinde asla diyerek inkar ettiğimiz yanımız,

Ya gerçek !
Bağımlı bir toplumun evlatlarıyız
Sevgi ile birbirine karıştırdığımız bu durum kendi bahanelerimiz, çünkü bağımlı olmayı yakıştıramayız kendimize.
Ata erkil bir Toplum da bireysel hükümdarlığımız hiç olmadı olanlar da içten içe ailesel ve çevresel tehditlerin içinde aforoz edildiler. Bencillikle suçlanıp çatışmaların içinde sıkıştılar. İlişkilerinize bakın ne kadar bireyiz ve ne kadar tek

Bu denli kör nokta da olmasam da bağımlı olmak üzere güdülüyoruz işte! ( bile bile )
Sevdiklerimizi kaybetmemek uğruna bir takım fedakarlıklara söyleyecek sözüm yok. Bireysel yaşama merhaba diyebilmek için her kapıyı vuruş da duygusal sömürülerle vicdanımız sızlatılıyor sonra klasik gerçek son perdesini yine oynuyor. Gözyaşı sevgi kullanımı vs vs ile kalışlar kalışlar..

Tarih tekerürden ibaret derler .. hep tekrar hep tekrar

Oysa demagoji ile vicdanımızı sızlatmasalar
Kapıdan çıkıp merhaba demek isteyen bir yanımız var

Elimiz kolumuz gücümüz diyerek atfedilen değerler yegane sorumluluk işte
Verilen güçler bedava değil ya evet çok güçlüyüm ama sadece sizin için
Ne büyük karmaşa aslında

Bağımlıyız işte adına Sevgi diyoruz
Mesala şöyle olsa :
Hayatlarımızın ortak noktaları olsa ve biz oralarda buluşup birbirimizi sevsek :) kulağa ne hoş geliyor !!
İşte sadece mesala diyebiliyorum
İncitmemek adına sevgimle, sevginle gelişen bağımlılığını kabul etmiş görünüyorum
Verdiğin güçleri önceleri sevip almış olsam bile artık almıyorum !!
Katlanarak büyüyen sorumluluğumu sana bırakıp ,
Kendi içinde bana ait dünyanın arasına set çekip, kabul görmeyenleri yaşamaya çalışıyorum. Kendi gerçeklerimi yaşıyorum

Sonuç : Bir türlü gelemediğimiz sonuç
İlişkilerde Bağlılığı arzulasam da, Bağımlı olanlarımla bir yolda yürüyorum

Kısaca yazdım çizdim gidemediğime göre yarı bende bağımlıyım galiba :) Bahanem hazır SEVİYORUM İŞTE !





 
Toplam blog
: 48
: 961
Kayıt tarihi
: 13.04.08
 
 

Merhabalar, ben Melek, 29 yaşındayım, Ankara'da yaşıyorum; bu sayfada yazılarımı paylaşmak ve yazdığ..