Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Mart '13

 
Kategori
TV Programları
 

Baha Bayırlı – Yeteneğin ve Dehanın bileşimi bir Dev: Yetenek Sizsiniz Türkiye – Yarı Final

Baha Bayırlı – Yeteneğin ve Dehanın bileşimi bir Dev: Yetenek Sizsiniz Türkiye – Yarı Final
 

Ya şu Hülya Avşar’ a çok kızıyorum, davranışlarını da çok garipsiyorum… Hatta bazen sonuçlarını düşünmeden hareket etmeye ve konuşmaya başladığını görüp, saçımı başımı yoluyorum… Ama gel gelelim konumuz Baha Bayırlı olduğu zaman, neredeyse hemen hemen hiç yapmadığım bir şeydir, ama o olur olmaz ısırışlarına ve çocuğun psikolojisini yerle bir edişlerine hak vermeden de edemiyorum…

Aman Allahım o ne kadar tatlı, ne kadar sevmeye doyulamayacak bir çocuktur öyle… Benim de Baha yaşlarında ama  sevmesi ondan daha lezzetli bir oğlum var da, o sebeple bilebiliyorum Avşar kızının çaresizliğini… Hiç tasvip etmiyorum davranış biçimini ve ileride kendini bilerek ve anlayarak izlemeye başladığında olumsuz sonuçları olabileceğini de düşünüyorum ama o olağanüstü yetenekli ve bir o kadar da sevimli Baha Bayırlı’ nın karşısında bütün kalkanlarının düşmüş olabileceğini tahmin ediyorum…

baha bayırlı-Tanrım, 4 – 5 yaşlarındaki bir çocuk, şarkının ritmini hiç kaçırmaz mı ya?.. Ya da ne bileyim, akışı karıştırıp küçücük bir bölümün de bile olsa, eli ayağına dolanıp şarkıyı karıştırmaz mı, çocuksu mimiklerle mızmızlanmaz mı?.. Ne mümkün, olasılık dahilinde bile gözükmüyor…

Baha Bayırlı sahneye çıkıyor ve sanki 40 yıllık bateri ustaları misali dambur dumbur, çatır çutur çalıyor aletini… Resmen yetenek ve deha çağlıyor, her tarafından dalga dalga beceri ve maharet akıyor… Şovunu başından sonuna dek ağzım açık seyrediyorum ekran başında ve bir Allahın günü sıkılmıyorum…

Yarı finalde, yine harikalar yarattı ve bizleri mest etti gösterisiyle.. Fazla söze ne hacet, buyrun biraz da siz büyülenin dostlarım.. İşte o muazzam kelimesini sonuna kadar hakkeden beyin ve yürek zararlısı performansın video linki.. Herkese keyifli seyirler diler ve kendisine de finalde başarı dolu bir şov temenni ederim…

baha-bayirli--Sevgi ve Saygılarımla… Fırat ÖÇAL

http://www.hayatveinsan.com/baha-bayirli-yetenegin-ve-dehanin-bilesimi-bir-dev/
 

 
Toplam blog
: 700
: 694
Kayıt tarihi
: 24.03.11
 
 

Üniversite mezunu, eğitim alanında çalışıyor, yazı çalışmaları yapıyor, hayata ve insana dair cid..