Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Nisan '12

 
Kategori
Şiir
 

Bahar, bu kez erken gel, geç git Bahar.

Bahar sana intizarım var,

Sinemde birikmiş arzular,

Ben ona derim derdimi,

Beni ancak o anlar,

Bahar bu kez erken gel geç git bahar..

Seher vaktinde söyleşiriz onunla,

Ne dal işitir, ne diken anlar,

Lale, Sümbül, Mormenekşe anlamaz,

Bahar beni sende açan Gül anlar,

Bahar bu kez erken gel geç git bahar..

Deli değilim, divane değilim,

Bülbülüm güle hasretim var,

Beklerim erisin dağlardaki kar,

Bahar sana sitemim var,

Bahar bu kez erken gel geç git bahar...!

Not: Her Mevsimin ayrı ayrı hatıraları var, Baharda umutlar artar, iki yüzlü aşkdan ziyade sadakatli aşklar bahara güvenle bakar, ne olur canlar söylemeyin Kış duymasın Yaz duymasın bana darılırlar..!

 
Toplam blog
: 608
: 2204
Kayıt tarihi
: 12.04.12
 
 

Bingöl'de, Baharın son ayında, ikindi üzeri un ambarı (kiler) arkasında, ebesiz, hemşiresiz, Emin..