Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Eylül '07

 
Kategori
Müzik
 

Bahar "Shame" ile aşkdan canı yanan bayanları anlatıyor

Bahar "Shame" ile aşkdan canı yanan bayanları anlatıyor
 

Bir şarkı var.

Adı "Shame"

Bahar söylüyor.

Almanya'da popstar yarışması ile ünlenen bir sanatçı.

Şarkıyı http://www.youtube.com/watch?v=vufJv_xXXCE

da izleyebilirsiniz.

Şarkının sözlerinden bazıları şöyle:

"Son konuşmamız, ağır yalanlara dayanıyor, söyleyemesek

de, artık geriye dönemeyiz.

Aşk ve acı, duvarlara yazılmış sözlerdir, ışıklar söndüğü zaman, son gelmiştir.

Artık anladım ve utandım.

Hiç bir şey sonsuza kadar gitmez, çiçekler her zaman ölür.

Hayatım da asla güzellikleri hissetmedim.

Neden diğer insanların gözlerini göremiyorum.

Hatalarımın bedelini ödedim.

Aşk bitip, yeni bir hayat başladığı zaman, özgür olurum. Ancak daha fazla bir şeyler istediğim zaman beni terkeder.

Bir kızda ne olması gerekiyorsa bende var, o halde neden ben hayatımı tam değilmiş gibi hissediyorum. Dizlerimin üzerinde durmak beni güzelleştirir."

Bir çoklarımızı anlatan, çok duygusal bir şarkı.

Bahar'ın sesi harika.

Aşkdan zarar gören bayanları da çok güzel anlatmış.

Yaşayanlar mutlaka vardır bunları.

Başarılarının devamını dileriz.

 
Toplam blog
: 718
: 2690
Kayıt tarihi
: 13.07.06
 
 

Tıp alanında doktor olarak çalışmaktayım, beyin cerrahi uzmanıyım..