Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Temmuz '15

 
Kategori
Şiir
 

Bahar benden ırak,yaz hazandan uzak

Bahar benden ırak,yaz hazandan uzak
 

Gönül bağımda en güzel çiçekti,hangi mevsimde gözlerime yansımıştı


Bilmem kaç bahar, kaç yaz gelip geçti,

Yazları, baharları, kışları saymadım ki,

Yüreğimin sol köşesinde hep biri vardı,

Gönül bağımın bahçesinde bir çiçekti,

Hangi mevsimde gözlerime yansımıştı,

Nice kışlar, baharlar, yazlar, geldi geçti,

Artık sarı hazandayım, bahara dönemem, 

Bahar benden ırak, yaz hazandan uzak…

*****

Yüreğimde nakış olmuştu sökemezdim,

Rızasızca el uzatıp çiçeği deremezdim,

Hasretimi, özlemimi ona söyleyemezdim,

Onu üzmeyecektim, Ahdı yemin etmiştim,  

Gönül bağımda o hep en güzel bir çiçekti,

Yıllar geçti o hiç solmadı, ben sarardım,

Artık sarı hazandayım, bahara dönemem, 

Bahar benden ırak, yaz hazandan uzak….   

*****

Ben çınar oldum, çiçek ise henüz bir fidan,

Bu çiçeği bırakıp gitsem mi bu dünyadan,

Gönül bağımın mor çiçeği, solar mı bilmem,

Kalsam mevsimler yüreğimde ateş yakacak,

Biliyorum o güneş bir daha doğmayacak,

Hiç solmayan taze bir çiçek geride kalacak,

Artık sarı hazandayım, bahara dönemem, 

Bahar benden ırak, yaz hazandan uzak…

 

 

 

 

Mehmet BURAKGAZİ / MERSİN

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 608
: 2204
Kayıt tarihi
: 12.04.12
 
 

Bingöl'de, Baharın son ayında, ikindi üzeri un ambarı (kiler) arkasında, ebesiz, hemşiresiz, Emin..