Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Şubat '12

 
Kategori
Deneme
 

Bahar'da bir başka olurum ben..

Bahar'da bir başka olurum ben..
 

Bahar geldiğinde açar gönlümde kaybettiğim çiçekler, solmuş güllerin yerini senin gülüşün ile yeniden açarlar... Sabah uyandığımda güneş gülüyorsa bana sende gülüyorsundur, güneş ilhamını senden alıyordur eminim.

Hüzün bulutları kaplamıştı yüreğimi baharla birlikte sen geldin yüreğime, kışın solgun yüzünde tanışmıştık seninle, ayrı ayrı ıslanmıştık o soğuk yağmurlarda... Aynı yerde yemek yedik birbirimizin yüreğinden farkında olmadan, farkına vardık bir bahar günü...

Sevince diyorum beraber dinlemedik bu şarkıyı çalmadı bizim yerimizde bu şarkıda gözlerimiz değmedi birbirine, aynı havada soluduk kısa zaman içinde. Yüreğim kıpır kıpırdı o an baharı getirdin sen yüreğime, hüzünlerimi alıp götürdü tebessümün. Bir tebessümün ile merhaba dedik birbirimize, hayat güldü sen güldün, İstanbul’um bir başka güldü o günden sonra bana.

Erkin Koray ne de güzel diyor sevince sevmenin yazı kışı olmuyor ama sen kış günü yüreğime yazı getirdin, tomurcuk açtı yüreğimin dört bir köşesi tebessümün yeşertti onları... Sevince durma koş ardından diyor Erkin Koray ne de güzel aşka davet ediyor insanı...

Bir de İstanbul güldüğü zaman yüzüme bir de sen güldüğünde hele de aylardan yaz ise bir başka olurum ben, yüreğim neşe ile dolar varlığınla... Sıcak bir havada serin rüzgarın verdiği huzur gibi dalarım gözlerindeki o masum ışığa, soğuk havada sıcak sahlep’in verdiği huzur gibidir varlığın... Ben dalarım o bende olan sendeki o huzura giderim ucu bucağı olmayan kırlara, yanıma alırım gramafon ve daktilo seni yazarım satır satır, seni ezberlerim her bir kelimesinde... Satırlarım sen olursun aylardan bahar olur, tebessümün eşlik eder sözcüklerimin varlığına destek olurlar...

Göl kenarındaki mutluluk gibidir ya da alabildiğince kırlarda koşmak sana bakmak, baktıkça sende kaybolmak... Sesimi yüreğine duyurmaya çalışmak, ve seninle beraber yazın gelmesi buralara... Bir başka olurum ya bu baharda ben, bir başka olurum seninle ben, içten sıcak bir tebessümün ile baharda bir başka olurum ben...

 
Toplam blog
: 195
: 932
Kayıt tarihi
: 09.01.12
 
 

Ben kimim ne yaparım? Aklıma düşeni yazar, gördüğüm kareyi ölümsüzleştirmek isterim. Kulağıma tak..