Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Eylül '10

 
Kategori
Şiir
 

Bahar dalım

Bahar dalım
 

Ey bahar dalım seni benim olan

Gül yapraklarına can veresin diye

Sıkıca bağlayıp hiç ayrılmamacasına

Aşılıyorum yüreğimde

Ruhumun paylaştığı tek sırsın

Ardına kadar paylaştığım

Bakışların hasat ı ömrümün sen bak ki

Çöl olmasın çağlayanları sevdamın

Güneşimi gurbet yapma ne olur

Hıçkırıklarımla boğulurum saatlerde

Gecenin karanlığı gitmese üstümden

Rüzgâr ölüm kuşları doyurur üzerimde

Göğsümde fundalıklar büyüttüm

İlkbaharda çıplaktır ayaklarım

Deniz fenerlerini rota yaparken kendine

Ben köklerimle gömüleceğim oracıkta

Kuşlar yuva yapacak saçlarımın arasına

İlk yaz gününde güz olup dökme yapraklarımı

Sen yalnız geçici yüzümü sevdin

Peki, kim görecek diğerlerimi…

Sevinç Şimşek

06 /09/2010
 
Toplam blog
: 23
: 469
Kayıt tarihi
: 06.09.10
 
 

Resime şiire gönül vermiş bir anneyim. Mutluyum çünkü mutlu olacağım şeyler yapıyorum. İzmir' de ..