Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Nisan '17

 
Kategori
Şiir
 

Bahar geliyor...

Bahar geliyor...
 

ruyameali.com/.............................................................................................................................................................................


Ne yapayım yani Bahar geliyor
Sokağa çıkıyorum bahar geliyor
Akasya’nın altından geçiyorum mis gibi
Bahar geliyor.. Çayır, çimleri yokluyorum
Bahar geliyor… Mis gibi kokusuyla kayısı çiçekleri
Bahar geliyor… Beni çağırıyor, bakmıyorum
Basıp gidiyorum, aldırmıyorum
Beni bahar çağırıyor, artık o çağda değilim
Delirmiyorum; sakin ol oğlum, o çağlar geçti
Bahar gelir geçer, kalp hızlı çarpabilir
Gönül yerinden fırlayacak gibi olabilir
Her gördüğün bahara gitme, aldanma, etme
Bahar seni altına alıp ezebilir,
Aldanma, etme.. Geçti o devirler
Baharı pas geç. Görmemezlikten gel
Ve sadece kokla , yeter…
 
Nasıl olsa bir amok ateşi gibidir.
Bahar gelir geçer.
 
 
Toplam blog
: 2579
: 848
Kayıt tarihi
: 24.10.10
 
 

Mesleğim eğitimcilik… Şimdi artık emekli bir vatandaşım… biraz şairlik, biraz hayalcilik, biraz s..