Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

MAKBULE KISAKUREK TASDEMIR

http://blog.milliyet.com.tr/kisakurek

14 Mart '08

 
Kategori
Şiir
 

Bahar gözlüm

Bahar gözlüm
 

Bak yine sen geldin aklıma
aslında hiç çıkmıyorsun ya
neyse
senin yalnızlıkların geldi aklıma
sabahları o gözlerindeki sıcacık sevgi
geldi aklıma
dedim ya, hiç çıkmıyorsun aklımdan
dün, bizim bakkalın oradan geçtim.
hatırlıyorumda;
ne güzel anılarımız geçti be...
dün gözüm birine takıldı
kömür karası saçları
bahar gibi gözleri
o incecik narin gibi vücuduyla
dedim ya birisi takıldı,
bu sana akıp giden gözlerime.
sen gibi gülmüyordu
ama, olsun
senin gibiydi.
önce sen zannedip yanına yanaştım
bir sıcacık 'merhaba'dedim
sana dediğim gibi
-beni tanıdın mı?
ben seni hiç unutmadım ki, dedim.
bahar gözlü şaşırdı kaldı
kimdim, niye böyle saçmalıyordum
sen gelince aklıma, ben hepten unuttum kendimi.
neydim? kimdim?
meğer o, sen değilmişsin
sen olamazdın zaten
sen gibi aşkla bakmadı
senin gibi gözleri yoktu
senin gibi eritmedi içimi
nasıl ayrıldığımı hatırlamıyorum oradan
dedim ya sen gelince aklıma
ben kendimi unutuyorum
seni yaşıyorum.
geceler bitip sabah oluyor
o bitmez dediğim geceler
senin aydınlattığın geceler
sen olmadan geçiyor
sabah oluyor,
yine sen,
yine bahar gözlerin geliyor aklıma
biliyormusun hala unutmadım;
çayı tek şekerle içerdin.
sıcak simitler olmadan, kahvaltıya oturmazdın.
biliyormusun hala unutmadın
ben kendimi unuttumda,
bir seni unutamadım bahar gözlüm.
ama gidişini unuttum
unutmak istedim
bahar gözlerine belki de son bakışımdı ama
görmezden geldim.
ellerini sonkez belkide ilk defa bıraktım
ama bir türlü içimdeki sancı geçmiyor
bana yalan söyleyişin hala kulaklarımda
seni bırakmayacağım derdin!
hani nerdesin?
ben yalnız
ben sensiz gecelerde
sensiz sabahlarda
sensiz yaşıyorum.
beni bırakmayacağını söylerdin
ama şimdi ben sensiz
ben, bahar gözlerinden yoksun yaşıyorum bu hayatta
artık dayanamıyorum biliyormusun
bende gelicem
sonsuz bir yolculuğa
bu sonsuz yolculukta el ele
iki bedende aynı kalpte
bu sonsuz yolculukta
bende geliyorum az kaldı,
bahar gözlüm
sen beni terkettin ama...
özür diliyorum senden
aslında gittiğin gün gelmeliydim
olmadı ama,
sensiz yaşar, seni kendimde yaşatırım sanıyordum
bahar gözlerini görmeden yaşarım zannediyordum.
nefes almakta zor geliyor artık
son nefeslerim, son çığlıklarım
ben seni unutamadım bahar gözlüm,
ben de geliyorum....
 
Toplam blog
: 19
: 367
Kayıt tarihi
: 11.03.08
 
 

İşletme fakültesi mezunuyum. Ben yaşamayı, her şeye rağmen umut etmeyi, hayal etmeyi seviyoru..