Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Mart '09

 
Kategori
Anılar
 

Bahar son bahar

Bahar son bahar
 

Güz


Ağustos bitti. Eylülündeyim hayatın. Üşüdüğüm baharı yandığım yazı saymazsan mutluydum aslında. Karakışı bilmiyorum daha yaşamadım ama, Baharda çok üşüdüm.

Çiçeklerin açtığı, kuşların yeni yeni yuvalar yaptığı günlerde. Kapımdaki karı küreklemekle meşguldüm ben. Sular çağlamaya başladığında şelale şelale kar yağdı damıma. Bir bahar mevsimi geldi geçti. Bir gün kaltığımda kapımdaki karlar erimiş penceremden soğuk rüzgarlar eksilmişti. O sabah sıcaktı hava sokaklarda bir yaz sıcaklığı esiyordu.

Tatil havasıdaydı elalem. Sıcaktı sarı bir sıcak yakıyordu ensemi, kavruluyordu gündüzler geceleri terli yastığıma uyanıyordum. Yandığımın resmidir. Cıvıl cıvıl baharı kavruk esmer yazı böyle yaşadım. Şimdi son bahar. Sonunda mıyım baharın? Yoksa son baharın başında mı ey güzel dostlar hangisindeyim bilen var mı?

 
Toplam blog
: 20
: 573
Kayıt tarihi
: 19.01.09
 
 

Dünyayı gördüğüm gibi okuyan biriyim. Başkalarının ne gördüğü ile ilgilenmiyorum. İlginç olmayan bir..