Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Mayıs '11

 
Kategori
İlişkiler
 

Bahar ve sen...

Bahar ve sen...
 

İçim gidiyor gelin gibi süzülen bu bahar dallarını 

açan rengarenk çiçekleri görünce. 

Hani diyorum sen olsan yanımda 

içine çeksen bu mis gibi amber kokan havayı 

sonra alsan ellerimi ellerinin arasına 

öylece baksan gönül gözünle 

hatta dalsan sessizce doluversen içime gözlerinle. 

Baharı mı seviyorum yoksa sen bu güzelliği 

görüp seversin diye mi baharı seviyorum,  

çözemedim sevgili, ikiniz de deli ettiniz bu bahar beni. 

Koşup çimenlere doğru sınırsız özgürlüğü 

koynunda yaşamak istiyorum hani. 

Sere serpe bu yeşilliklerde sarmaş dolaş 

sarılıp baharı bir nefeste, sonra seni bir çırpıda 

doldurmak istiyorum hücrelerime. 

Biraz hainsiniz, biraz suçlu, bir hayli kışkırtıcı 

sevinçten bu garibi sarhoş ettiniz türlü hallerinizle. 

Öpesim geliyor havayı, bu tabiat anayı 

nasılsa alırım tüm hırsımı dudaklarından 

haberin olsun ey bahara eş kalbime güneş sevgili. 

 

02/05/2011 Belgin Turan 

 
Toplam blog
: 439
: 512
Kayıt tarihi
: 04.02.09
 
 

Lisansını Anadolu Üniversitesi/ İşletme Bölümü ve Anadolu Üniversitesi/ Sosyoloji Bölümlerinde “O..