Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Mart '16

 
Kategori
Şiir
 

Bahara kavuşurken Ağustos böceği ve kış

Bahara kavuşurken Ağustos böceği ve  kış
 

VE BAHAR GELDİ


Bilseydiniz karıncanın haksızlığını,

Daha çok severdiniz ağustos böceklerini....

AĞUSTOS BÖCEKLERİ
Geceleri ıslak sokaklarda dolaşır gözlerim,
Gözyaşlarını toplarım kaldırımlardan,
Bütün acılarının sahibi ben olmalıydım.
Seni sevdiğim an.
Sana uzun bir yaz vermek isterdim,
Elimde olsaydı zaman

Bir düş dokunur duvarıma çizer yüzünü,
Ürperir içim çizdikçe kalemler
Gölgeler saçların olmuş
Gözlerinse geceler…

Çığlıklarım kaçıp gider,
Birini tutsam diğeri terk eder….
Ağustos böceklerine rastlarım,
Eve dönüşümde.

Bilseydin karıncanın haksızlığını?
Hala sever miydin masalları?

Ömrümden bir gece daha eksildi,
Yüzünü çizdi düşlerim,
Ağustos böcekleri oldu sesim,
Her gece dinledim yaz bitene kadar,
Ne yazık ki ben kışı da gördüm.. …

Hiç bilmezsin sen evimin soluğu kesilir,
Sen gittiğinde yüzün duvarımdan silinir,
Makyajı bozulur gözlerinin
Bir ağustosu terk edip gidersin….

Yollardan toplarım gözyaşlarını,
Bilmezdim aşkın acı tarafını,
Karıncanın ağustos böceğine ettiği haksızlığı,
O bana etmez derdim... 
Nereden bilirdim kışı gördüğümü, yaz bitince onlar gibi öldüğümü… 

 
Toplam blog
: 20
: 159
Kayıt tarihi
: 09.02.16
 
 

15 Şubat 1993 Karabük doğumlu, Karabük Üniversitesi'nde Türk Dili ve Edebiyatı Anabilim Dalı Tezl..