Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Nisan '10

 
Kategori
Şiir
 

Baharı karşılama

İlk yazın ucu göründü,
Harlayıverdi çiçek çimen.
Kalktım Akçadoruk'a çıktım,
Bi ova serildi önüme.
Karşıma bi dağlar dikildi,
Elim ağzımda baka kaldım.

Bir yanda dumanlı toprak,
Bir yanda deniz,
Eriklerin bademlerin şavkı vurmuş havaya,
Ortalığı tutmuş zeytin.
Gözlerim yeşile kesti,
Hey ne dünyamış dünyamız.

Çamların heybetinde sesinde kaynakların
Yaşamak uğul uğuldu.
Kımıldıyordu yamaçlarda tarlalar
Tepemde gök,
Çevrilmiş üstüme sayısız sevdalı göz,
Güp güp atıyordu yüreğim.

Kıyısında söğütler göveren
Bir nehir yatağına dönmüştü içim.
Üstüme üstüme geliyordu ıraklar
Yankısıyla nice ilkyazların.

Coşkun sular geçiyordu
Derinlerimden.
Yosunlu kayaların dibinde
Ordan ordan dürtüyordu tohum tomurcuk.

Elimi uzatsam özgürlüğe dokunacaktım.
Yeni düşünceler patlıyordu zihnimde,
Açtım bağrımı güne güneşe
Eh beeee...

(BAŞARAN)

 
Toplam blog
: 5
: 1025
Kayıt tarihi
: 06.04.10
 
 

Hatay'ın İskenderun ilçesinde 1961 yılının 6 Ekim günü dünyaya geldim. Güzel bir çocukluk dönemi son..