Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Haziran '09

 
Kategori
Deneme
 

Baharı özledim

Baharı özledim
 

Bahar, bana hep umut ve tebessümü anımsatır nedense...
Hani bazı sabahlar, nedensiz bir neşe kaplar içimizi...
İyi bir şeyler olacağını, umud ederiz...
Ya da, nedensiz kocaman, sıcacık bir tebessüm yansır yüzümüze...
Nedenini bizim bile bilmediğimiz bu heyecan; bizi de mutlu eder, sebepsiz...
Aslında mutlu olmak için doğanın, güzelim kokusunu duyumsamak da yeterli...
Galiba; baharı özledim... Sabahın erken saatlerinde çimenlerin kokusunu,
Çiğ tanelerinin buğusunu...
Kuşların cıvıltısını,
Meyvaya duran ağaçların, rengarenk çiçeklerini...
İnsanların, içtenlik dolu gülüşlerini özledim;
Ben, beni mutlu edecek baharı çok özledim...

Hülya AŞKAROĞLU

 
Toplam blog
: 56
: 342
Kayıt tarihi
: 14.05.09
 
 

Akdenizliyim, gazeteciyim, aceleciyim, kelimelerin kızıyım... İstanbul'un tepesi yedi, yedisi kalaba..