Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Nisan '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Baharım gelmiş

İnsan neden bu kadar canlanıyor, dinçleşiyor inanın anlamakta güçlük çekiyorum ve ayrıca çok mutlu oluyorum. İlkbahar mevsimine bayılıyorum. Serin esip, teninizi yalayıp geçen rüzgara inat güneş ısıtmak için çabalıyor gözlerimizi. Sanki bütün dünya derin bir uykudan biraz mahmurca uyanmaya çalışıyor. Ağaçlar yeşerip filizlenmeye başladımı hele birde acemi bir saka kuşudallarında ötmeye başladımı değmeyin benim keyfime!!

Hafta sonu kah çimlerin üzerinde, kah bir acemi ağacın altında aynı doğa gibi bahara göz kırptım. Bir ara altında oturduğum ağaçtan kuş sesi geldi. Başımı kaldırıp baktığımda ''seni gördüm''diye bağırdım.Henüz ağaç yapraklanmamış olduğundan gün gibi ortada duruyordu dalın üstünde.Gülerek ''öt hadi durma''dedim. Çiçekleri kokladım birer birer...Usulca dokundum canlarını acıtmadan. Rüzgar böyle serin-soğuk arası esip beni ürpertince o kadar çok mutlu oluyorum ki... Büyük ihtimalle çocukluğumda yaşadığım birşey beni böyle mutlu eden. Fakat ne olduğunu bir türlü hatırlamıyorum.

Köyde geçirdiğim zamanları hatırlamaya çalışıyorum.Sabah uyanır uyanmaz bahçeye dalar, bir etek dolusu yaş ceviz toplardım.Yarı taş, yarı toprak yoldan halamlara giderdim.Gece cırcır böceklerinin sesini dinler, bir türlü uyuyamazdım.Hangisi beni bu kadar mutlu etmişti acaba?Genç kızlığımda uzun yürüyüşler sonunda gittiğimiz piknik yeri mi yoksa?İlk aşkımın çam ağacının altında elimi tutması mı?Bir türlü nedenini bulamıyorum.

Ömrüm oldukça baharları hep yaşamak istiyorum. Gözümde, gönlümde her zaman baharlar olsun. Yaşlı, koca çınarlar her bahar yeni filizler versin, yapraklansın, donansın, çoşsun.....ve benim güzel gönlüm her bahar bu güzellikleri görsün....

 
Toplam blog
: 265
: 642
Kayıt tarihi
: 15.01.07
 
 

1974 İstanbul doğumluyum. Yüksekokul mezunuyum. Bursa'da yaşıyorum. Her zaman yazıp defterler, aj..