Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Nisan '09

 
Kategori
Deneme
 

Baharıma karışmayın

Baharıma karışmayın
 

Çok sıkıldım, sıkıştırıldım.

Bu kanımı donduran başka hayatların adamlarından.

Kıskançlıkla yeniden tanışmaktan.

Ne işin var buralarda demekten kendi kendime.

Hem burası benim yerim diyorsun o kalp için.

Hem, burada ne işin var, defol git..........

Kendimi bulduğum yeri sevmiyorum bu bahar, doğumuma az kala...

Başkalarının baharını koklamak iyi gelmiyor..

İkna olmak hem çok kolay, hem işime gelmiyor.
Kanım donuyor.

Mutlu veya mutsuz, iyi veya kötü başkaları orada.

Yanlış yerlerdeyim.

Kimse kusura bakmasın.

Vedaya hazırlık bu bahar bana.

Canımı acıtan yerlerden kaçmayı öğrenmeseydim diyorum,
kolay kandırılmaya hazır olsaydım.

Uzatabilmek olurdu enikonu.

Sonuç kaçınılmaz olurdu.

Daha sonra tarih almak üzere olurdu.

Bir gün daha fazla olurdu.

Bir yıl daha fazla.

Ama kendimi görüp bağışladığım yerleri biraz daha eskitmek olurdu.

Eskimesin bir bahar daha.

Yıllar, canımı sıkmasın.

Kopmaları hatırlatmasın.

Yeniden başlatmasın.

Baharıma hiç bir şey elini uzatmasın.

 
Toplam blog
: 66
: 576
Kayıt tarihi
: 26.01.09
 
 

1963 doğumluyum. İngilizce öğretmeliği yapıyorum. 20 yaşında bir oğlum var. İzmir' de yaşayan şan..