Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Faruk Fahrettin Özcanan

http://blog.milliyet.com.tr/hesedovfa

03 Nisan '11

 
Kategori
Şiir
 

Baharımdaki güle...

Baharımdaki güle...
 

Su vermişliğim olmuştur binlerce güle
ama su verdirmediler benim asıl kendi gülüme
her bahar öterim bülbül gibi başka güllere
yine o ben olmam
başka gülüm olmaz
o gülüm yok diye...

Gülüm rengarenktir tıpkı benzer eğer doğruysa anlatılan cennete
bir ben olmadım şahidi=
ki anlatayım gülümün rengini her bahar onsuz açılan binlerce kıskanç güle
benzersiz olsalar da bir birine benzerler sevince bütün yürekler
tıpkı güzel olan baharındaki yedi veren gül gibi...

Nicedir halimiz buydu zaten usta’dım
sen anlat artık sırrını bu aşkın
çünkü ben yoruldum daha usta bile olmadan
çarmıha gerilmiş aşkları aramakla...

Üç renk
üç yaprak
birde çarşaf koydum çıkınımdaki heybeme
elimde asamla nicedir dolaşırım pınarları su bulmak için
susuz bırakılmış gülüme...

Su vermişliğim olmuştur binlerce güle
ama su verdirmediler benim asıl kendi gülüme
her bahar öterim bülbül gibi başka güllere
yine o ben olmam
başka gülüm olmaz
o gülüm yok diye...

DörtNisanİkibinDörtArmutluYalova
Faruk Fahrettin ÖZCANAN


 

 
Toplam blog
: 305
: 281
Kayıt tarihi
: 05.02.07
 
 

Hayatın yazmak olduğuna inanıyorum ve umulup ta olmayan her duyguyu yazarak yaşamak mümkün diyoru..