Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Haziran '11

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Bahçada erik ağacı!

Bir erik ağacı başıma ne işler açtı bir bilseniz!

Anlatayım!

Yetişkin bir erik ağacı vardı kapımızın girişinde! Bu yıl, erikleri buğday tanesi kadar olmuşken kuşlar çoğunu yedi! İnanmazdım ama gördüm! Dip dallarında kalmıştı, biraz büyüyünce topladım çocuklara verdim. Çok tatlı eriği vardı!

Ama yamuk büyümüştü!

Kaldırıma doğru uzamış ve gelen geçen kafasını eğmek zorunda kalıyordu!

Geçen gün ani bir kararla kestim onu!

Girişe ferforje demir, ahşap karışımlı kapı, üzerine de çardak yaptım. Binamızın merdiven kotları değiştiği için yeniden mermer basamak döşedim. Dış duvarları ahşap korkuluklarla yükselttim!

Akşamları oturabileceğimiz güzel bir yer oldu!

Ben eskiden bazen orada uyurdum geceleri! Televizyonu bile indirirdim oraya!

Bir de girişe barbekü yapacağım! Yeri hazır!

Görenler de notumu verdiler!

“Ne ustaymışsın sen ya!” Diyorlar!

“ Her ustaya kendimi değişmem!” Diyorum!

Tembelliğimi bilenler şaşırıyorlar!

“Buna ne oldu böyle? Hamaratlaştı elliden sonra!” Diyor görenler!

Ama gün yetmiyor!

Öğle namazını müteakiben çalışmaya başladığımdan tam ısınıyorum ki akşam oluyor!

Bu yaz çok işim var!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..