Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Ekim '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Bahçedeki ağaçlar... Sararan yapraklar...

Bahçedeki ağaçlar... Sararan yapraklar...
 

İşyerim kocaman bir bahçe içinde.

Herçeşit ağaç var sayılır.

Ön tarafta boş olsa da bir havuzumuz bile var.

Dolaşıyoruz arada.

Yağmur yağdığı zaman bir başka güzel oluyor.

Karşıda dağlar da var.

Bulutlu olduğunda dağın manzarası da çok güzel oluyor.

Bahçeden mandalina nar filan da topluyoruz.

Ağaçlar da mevsime uymuş kışa dönüyor.

Yerlerde yapraklar sarı sarı.

Çıtır çıtır.

Rüzgarla kapıdan içeri giriyorlar.

Beni mutlu ediyorlar :)

Bahçeyi seviyorum :)

Çamların olduğu yeri de pek beğendim.

İnsanın içi açılıyor.

Kendine geliyor vallahi.

Lapa lapa yağan kar eksik bir tek :)

Yıllarca bir sürü elektronik cihazın olduğu binalarda çalıştıktan sonra burası iyi geldi bana.

Bağlık bahçelik yerlerin işyerim olması hoşuma gidiyor ne yalan söyleyeyim.

Yeni demlenmiş çaydan bir fincan alıp da bahçede yürüyüş yaparken dinleniyorum.

Huzur buluyorum.

Rahatlıyorum.

IKEA da komşu kapısı ayrıca :)

İnsan yıllarca bir düzeni devam ettirirken bir gün geliyor, hayatının direksiyonuna geçiyor ve bambaşka bir yöne çeviriyor kendini.

Gerekiyor bazen böyle yapmak.

İyi de oluyor, evet :)

Hayat işte :)

 
Toplam blog
: 403
: 1023
Kayıt tarihi
: 13.08.06
 
 

Kendi halinde biriyim, ziraat mühendisiyim. Emekli oldum ve kendi işimi kurdum. İzmir'de yaşıyoru..