Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Eylül '11

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Bahçedeki yaramaz kedi yavrusu :)

Bahçedeki yaramaz kedi yavrusu :)
 

İşyerimizin bahçesi bayağı büyük.

Yemekhane de var bahçede.

Kedi köpek oluyor haliyle :)

Köpekler artık kadrolu bekçi köpeği gibi birşey, özellikle geceleri güvenlik görevlisi arkadaşlara bayağı yardımları oluyor devriye gezerken bahçede.

Çok tatlılar :)

Kediler bir alem ama :)

Öğlen yemekhanenin kapısında sıra sıra diziliyor, bekliyorlar nevalelerini :)

Bir tanesi giriş kapısının orada yavrulamış bir birkaç ay önce.

Yavruların hepsini görmedik, bir tanesi kaldı.

Minimini birşeydi :)

Daha gözleri açılmamış, ayakta duramıyor, titrek titrek yürümeye çalışıyordu :)

Güvenlikteki arkadaşlar ayak altında kalmasın, arabaların arasında ezilmesin diye yavruyu alıp beslediler :)

Girişteki klübenin yanı da ağaçlık olunca bir kutu içinde büyüttüler maskarayı :)

Çok hareketli, oyuncu birşey, ele avuca gelmiyor, hakikaten maskara bir şeydi :)

Hopluyor zıplıyor, bin türlü oyun yapıyor, klübeden de fazla uzağa gitmiyor ama :)

Daha ufak, bütün dünyası güvenliğin yanındaki ağaçlık alandan, bir tas sütten ibaret :)

Geçen bizim kısma ziyarete geldi :)

Dikkatli dikkatli bakıyor, keşfetmeye çalışıyor heryeri :)

Odalara giriyor, köşe bucak inceliyor, kablolarla oyun oynuyor :)

Bizim odaya da geldi :)

Heryeri ama heryeri dip bucak inceledi, bizlere baktı, kabloları keşfetti :)

Başladı yine oynamaya :)

Hopluyor, zıplıyor, kablolara atlıyor ama yerler seramik, inişte hoop kayıyor, kendini düzeltene kadar yuvarlanıyor masaların altına :)

Yine kalkıyor yine atlıyor kabloya yine tutturamıyor yine kayıyor :)

Bıkmıyor da :)

Atla, zıpla, kay yuvarlan :)

Ona bakmaktan, gülmekten iş yapamadık :)

El kadar yavru ama hangi kabloyla oynayacağını hangisinden uzak duracağını biliyor kerata :)

Prizlerin olduğu kısımdaki kablolara yanaşmıyor :)

Diğerleriyle oynuyor :)

Ayağa dikiliyor, patilerini açıyor hoop atlıyor kabloya :)

Bir ara benim etek dikkatini çekti :)

''Amaninnnn'' demeye fırsat kalmadan atladı bacağıma :)

Minnacık ama korkarım ben kedi köpekten :)

Ben kaçınca da o korktu bu sefer :)

Yine tutturamadı kaydı yerde yuvarlandı, toparlanasıya girdi sehpanın altına:)

Gözü bende maskaranın :)

Kedi bakmamışım, davranışlarından anlamam, ilgi alanıma girmiyor, yavru da olsa aşkımız uzaktan sürsün taraftaraıyım :)

Baktım kurtuluş yok, dışarı çıktım, işlerimi hallettim gelmedim bir süre :)

Bahçede beni gördü mü takılıyor peşime, hoplaya zıplaya dolanıyor çevremde :)

Korku nedir bilmiyor yavrucak :)

Bahçedeki köpeğin bile tepesine zıplıyor, yıldırmış havyancığı :)

Dua ediyorum şimdi yemekhanenin yolunu öğrensin de rahat bıraksın eteklerimi :)

 
Toplam blog
: 403
: 1023
Kayıt tarihi
: 13.08.06
 
 

Kendi halinde biriyim, ziraat mühendisiyim. Emekli oldum ve kendi işimi kurdum. İzmir'de yaşıyoru..